Gwarancja Mobilności
Pozostań mobilny, cokolwiek się stanie
Czasami życie może być nieprzewidywalne. Komfort jest tak samo ważny podczas podróży, jak i w obliczu nieoczekiwanych zdarzeń na drodze. Dlatego, jeśli masz dostawczego Volkswagena i korzystasz z autoryzowanego serwisu, jesteś objęty Gwarancją Mobilności Volkswagen Samochody Dostawcze.
Co to oznacza?
Krótko mówiąc, nic Cię nie zatrzyma w drodze do celu! W razie jakiegokolwiek zdarzenia na trasie, możesz liczyć na bezpłatną pomoc drogową 24h przez 7 dni w tygodniu oraz inne bezkosztowe świadczenia.
Gwarantujemy:
- pomoc na miejscu zdarzenia
- holowanie
- samochód zastępczy do 5 dni
Informacje podstawowe
Świadczenia w ramach Programu
Postępowanie w przypadku awarii, kradzieży, wypadku lub unieruchomienia pojazdu
W przypadku zaistnienia ww. zdarzeń, prosimy bezzwłocznie skontaktować się z Centralą Zgłoszeniową Całodobowej Pomocy Drogowej Volkswagen Samochody Dostawcze:
Połączenie bezpłatne:
tj.
0 800 61 VW VW
Połączenie płatne:
1. Podaj operatorowi Centrali Zgłoszeniowej następujące dane:
- imię, nazwisko właściciela i/lub użytkownika
- numer rejestracyjny pojazdu
- datę pierwszej rejestracji pojazdu lub datę inspekcji serwisowej
- miejsce zdarzenia (gdzie znajduje się pojazd)
- krótki opis sytuacji (przyczyna awarii, okoliczności kradzieży, itp.)
- numer telefonu, pod którym dzwoniący jest osiągalny w momencie zgłoszenia (telefon kontaktowy)
2. Zastosuj się do wskazówek Centrali Zgłoszeniowej.
3. Podejmij starania mające na celu ograniczenie szkody i zapewnij bezpieczeństwo ruchu w miejscu zdarzenia.
4. Nie zlecaj czynności, o których wykonanie zwróciłeś się do Centrali Zgłoszeniowej, chyba, że pomoc nie dotrze w czasie do 2 godzin od chwili zawiadomienia Centrali Zgłoszeniowej.
5. Przedstaw ważną książeczkę serwisową z wpisem gwarancji mobilności oraz udziel stosownych pełnomocnictw osobie skierowanej na miejsce zdarzenia przez Centralę Zgłoszeniową.
Na życzenie Centrali Zgłoszeniowej, udziel wszelkich możliwych wyjaśnień w sprawie zaistniałego zdarzenia.